کیاپن

تاثیر درب و پنجره UPVC بر میزان صدا

عناوین مهم

یکی از مهمترین دغدغه ها در زندگی ماشینی علاوه بر آلودگی های آب وهوایی  وجود  صداهای مزاحم و به نقلی آلودگی های صوتی است . این موضوع راهکارهایی مانند استفاده از مصالح  مخصوص مانند عایق های صوتی ،دربا های آکوستیک و … است که درب و پنجره های دوجداره نیز به ان اضافه می گردد.

درب و پنجره UPVC یکی از محصولات پرطرفدار در صنعت ساختمان است که به دلیل مزایای فراوانی که دارد، جایگاه خود را در بازار به خوبی پیدا کرده است. یکی از مزایای این نوع درب و پنجره، تاثیر بسیار کم آن بر صدا است.

ساختار درب وپنجره دو جداره

 

نقش درب و پنجره دوجداره در برابر صدا

درب و پنجره UPVC با توجه به ساختار خاص خود، قابلیت جذب و کاهش صدا را داراست. این محصول با استفاده از لایه های مختلف PVC و فوم پلی یورتان، توانایی جذب صدا را داراست و برای کاهش نویز خارجی به خوبی عمل می کند.

علاوه بر این، درب و پنجره UPVC با توجه به ساختار خود، دارای چندین لایه است که هر یک از این لایه ها برای جذب صدا و کاهش نویز خارجی کارایی دارد.

علاوه بر عایق بودن این نوع پنجره ها میزان جذب نور و زیبایی آن در ساختمان به اهمیت ان اضافه می نماید. اگر آپارتمان نشین هستید و یا در محیط های شلوغ شهری زندگی می کنید راهکاری جز تغییر درب و پنجره های خود ندارید. ما در کیاپن صفر تا صد آن را برایتان انجام می دهیم…